marți, aprilie 16, 2024

ACTUALITATE | Consiliul Județean Buzău sprijină înființarea unei Unități de Achiziții Centralizate la nivel local

Custom ad 1

Astăzi, 21 septembrie 2022, la sediul Consiliului Județean Buzău a avut loc conferința “Unități de Achiziții Publice Centralizate la nivel local: soluția pentru mai multă eficiență în achizițiile publice”, care are ca obiectiv creșterea gradului de conștientizare în județul Buzău și județele limitrofe cu privire la achizițiile centralizate.

Conferința “Unități de Achiziții Publice Centralizate la nivel local”
Conferința “Unități de Achiziții Publice Centralizate la nivel local”

La acest eveniment a participat, alături de Petre Emanoil Neagu, președintele Consiliului Județean Buzău și doamna Iuliana Feclistov, președintele Agenției Naționale pentru Achiziții Publice. Conferința “Unități de Achiziții Publice Centralizate la nivel local: soluția pentru mai multă eficiență în achizițiile publice” a fost organizată în cadrul proiectului SIPOCA 625 ”Sprijin în implementarea SNAP prin consolidarea capacității administrative a ANAP și a autorităților contractante”. Evenimentul a fost organizat în colaborare cu CJ Buzău și face parte dintr-o serie de 16 conferințe organizate de ANAP, cu sprijinul Băncii Europene de Investiții (BEI), prin experții proprii și cei ai consultantului terț, consorțiu condus de Ernst & Young.

Conferința “Unități de Achiziții Publice Centralizate la nivel local”
Conferința “Unități de Achiziții Publice Centralizate la nivel local”

Printre temele prezentate astăzi au fost și cele privind:
– ce înseamnă o Unitate de Achiziții Publice Centralizate la nivel local și cum funcționează aceasta;
– ce înseamnă achizițiile publice centralizate;
– beneficiile/ avantajele și impactul achizițiilor centralizate;
– instrumente de colectare a necesităților autorităților locale și de cercetare a pieței;
– exemple de bune practici și de organizare a UCA locale la nivel European.

Conferința “Unități de Achiziții Publice Centralizate la nivel local”
Conferința “Unități de Achiziții Publice Centralizate la nivel local”

Inițiativa ANAP este susținută prin proiectul „Sprijin în implementarea SNAP prin consolidarea capacității administrative a ANAP și a Autorităților contractante” – Cod SIPOCA 625, Cod SMIS 126949, cofinanțat prin Programul Operațional Capacitate Administrativă.

Mihaela Travel | Agentie de turism
Articole similare

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisment -Custom ad 4
- Advertisment -

Cele mai citite articole