Vulcanii noroioși, domurile de sare, focurile vii, trovanții de la Ulmet, așezările rupestre și chihlimbarul roșu de la Colți sunt printre cele mai renumite atracții din Ținutul Buzăului. Alături de locurile și obiceiurile mai puțin cunoscute din Ținutul Buzăului, toate vor reprezenta provocări pentru 10 creatori de conținut care pornesc pentru 5 zile alături de comunitățile lor, via Instagram, să descopere frumusețea autentică a Buzăului, într-un proiect unic realizat prin Cronicari Digitali, brandul cultural creat de Zaga Brand și Asociația Human Made Art (HUMART). Creatorii de conținut vor porni din București către Buzău, apoi vor explora comune, sate și zone mai izolate, toate având povești speciale și peisaje instagramabile pe care orice vizitator s-ar bucura să le descopere.Drumul, dar și provocările pe care participanții le au de înfruntat pe parcurs vor fi surprinse aproape 24/24 cu ajutorul unor action camera, dar și din dronă, rezultatul fiind un serial online, programat în septembrie pe canalul de YouTube Cronicari Digitali.
Cei care vor urmări aventurile în Social Media vor putea decide sarcinile pe care le au de îndeplinit participanții sau jocurile la care trebuie să ia parte în mai multe puncte de pe traseu. Mai mult, vor exista concursuri inclusiv pentru cei care urmăresc „Treasure Games in the Park: Ținutul Buzăului” pe Instagram și Facebook.