Revocarea din funcţie a lui Vlad Voiculescu, Ministrul Sănătăţii „la pachet” cu secretarul de stat Andreea Moldovan, a stârnit ecouri până în cele mai obscure colţuri ale politicii locale. Mihai Răzvan Moraru, preşedinte al filialei PLUS Buzău a deplâns situaţia celor doi, cu precădere a duduii care este departe de orice lucru pe care îl reprezintă administraţia la nivel înalt. Nici măcar şeful său suprem, Dacian Cioloş, nu jelit aşa cum a făcut-o şeful de la + Buzău. Un zid din trei, patru paragrafe care pică în faţa primei pale autentice.

Printr-o postare pe Facebook, MRM a încercat să atragă oprobiul public asupra oamenilor răi care au criticat activitatea şi au pus la îndoială pregătirea Andreei Moldovan, când faptic, nimeni nu a făcut asta. Fie că a fost vorba de colegii din coaliţie sau de adversarii PeSeDe, politicienii cu o experienţă statistic superioară celei pe care o are dl. Moraru au blamat la unison decizia acesteia de a publicat marți un ordin privind noi criterii de carantinare a unei localități, decizie nediscutată cu nimeni din cadrul guvernului. Asta pentru că în politică, dl. Moraru când încerci să pari deştept şi nu eşti, plăteşti. În cel mai fericit caz cu funcţia, în cel mai nefericit prin decizii definitive şi irevocabile.

Politica se face pe voturi, ca fotbalul pe goluri, apropo de declaraţia ilustrei privitoare la jucătorii profesionişti care ar trebui să evolueze cu mască pe faţă. Când eşti medic, fie şi de o zi şi faci recomandarea sau vrei să impui ca obligaţie legislativă ca sportivii profesionişti să joace cu masca la gură, nu doar că-ţi ştirbeşti autoritatea într-un domeniu în care se presupune că ai o părere pertinentă, ci eşti #%$@&#$ de-a dreptu`!

Din rândurile lui MRM se deduce un atac pueril, care nici nu înţeapă, nici nu deranjează. Dacă am menţine textul în câmpul lexical al sportului „rege”, cam ăsta-i nivelul. Mai ales când chemi la bară jurnalişti care de abia au împlinit vârsta maturităţii. În politică, ca şi-n viaţă sau fotbal, adversarii mari te fac să creşti. Românii sunt sătui de tiparele politicii dâmboviţene, de pasatul vinovăţiei şi de fuga responsabilităţii! România are nevoie de alternative solide şi propuneri eficiente, în context european pentru dezvoltare şi durabilitate. Ceea ce + la nivel de Buzău nu a oferit pentru că s-a temut să nu strice vechi prietenii cu cei care stau straşnic în fruntea palatului din Piaţa Dacia. Înţelegeţi dvs de ce, la fel de bine cum sunt convins că pricepeţi că-n direcţia asta, PLUS Buzău riscă să adune voturi mai puţine decât profile de socializare false pe care le au cei din jurul dvs. Fix ălea după care la tempo-ul potrivit sunt înjuraţi jurnaliştii buzoieni de mame. Că aşa-i în politică şi în spatele blocului mai nou. Vrem să ne batem, dar dacă ne-o luăm, sunăm la poliţie!

Reclamă Bottom Ad

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!